​Районний семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів

Районний семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів, який відбувся 28.11. 2018 в закладі дошкільної освіти (дитячий садок) «Буратіно» Святопетрівської сільської ради з теми «Формування пізнавальної активності дитини через розвиток мотиваційного, емоційного та оперативного компоненту інтелектуальної діяльності. Розвивальний потенціал гри» спрямований на вплив ігрової діяльності на інтелектуальний, емоційний розвиток дітей дошкільного віку.

Досвідчений практичний психолог закладу дошкільної освіти (дитячий садок) «Буратіно» Інна Федорівна Зінов’єва активно залучає до корекційно-розвиткових ігор дітей з особливими освітніми потребами. 

Дошкільне дитинство - час розквіту гри. Основний її вид сюжетно-рольовий. Завдяки грі дитина освоює дорослий світ, вчиться спілкуватися з ровесниками, розвиває організаторські здібності, уяву, фантазію, творчість, розвиваються її мислення, почуття, воля, відбувається становлення самооцінки й самосвідомості. У грі дитина така, якою їй хочеться бути. У грі виявляється переживання дитини, її ставлення до життя. Без гри немає повноцінного естетичного й вольового розвитку дитини, без гри немає виховання особистості. Не даремно відомий педагог і лікар Є.Аркін назвав ігри психічним вітаміном. Діти граються тому, що це приносить їм задоволення.Дитяча гра – це ще й важливий показник рівня розвитку дитини.

Для практичного психолога та соціального педагога це інструмент для діагностики, корекції та розвитку дитини. 

Ігри, в які ви можете гратися з дітьми тоді, коли відпочиваєте чи готуєте вечерю, йдете по вулиці або їдете в маршрутці, чи чекаєте в черзі.

"Яке слово довше?"

Зараз ми з тобою будемо порівнювати слова. Я назву два слова, а ти визнач, яке з них довше. Запам’ятай: порівнювати треба самі слова, а не ті речі, які ними називаються.

Хвіст - хвостик, черв’ячок - змія, кіт - кошеня, ніж - голка, річка - стрічка,і т.д.

"Знайди зайве слово"

Дуб, сосна, бузок, ялина. Капуста, слива, картопля, морква. Кіт, собака, ворона, заєць.

"Що я задумала?"

Я задумала якийсь предмет. Відгадай, що я задумала. Але для цього постав мені кілька запитань, які допоможуть тобі дізнатися про це.

"Хто більше скаже?"

Позмагайтеся, хто з вас поставить більше запитань до одного й того ж об’єкта.

"Назви предмет"

Назви 5 предметів жовтого ( або іншого) кольору; 5 предметів із дерева; 5 предметів однакових за формою.

Крюкова Л.О., практичний психолог