Підсумки організації дистанційного навчання в закладах освіти району

Минув складний 2019/2020 навчальний рік. В надзвичайних умовах жорстких карантинних заходів опинився весь світ, всі сфери життя і освіта в тому числі. Масове дистанційне навчання в умовах карантину стало викликом для всіх учасників освітнього процесу. Освітяни Києво-Святошинського району достойно справилися з цим викликом.

 В усіх закладах загальної середньої  та позашкільної освіти  Києво-Святошинського району було організовано навчання за технологіями дистанційного навчання.

Понад 90% учнів навчалися під час карантину. Частина учнів, що не охоплені дистанційною формою навчання знаходилися в інших населених пунктах (у дідусів і бабусь), де слабкий Інтернет зв’язок.

На 32 сайтах закладів  розміщено інформацію про те яким чином відбувається навчання під час карантину, де учні і батьки можуть знайти необхідну інформацію, яким чином забезпечується зв’язок між учнями і вчителями.

Навчання за технологіями дистанційного навчання відбувалося наступним чином:

989 педагогів у своїй роботі використовували Сервіси Google:

Google Сlassroom (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Google Drive (Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Google Form (Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

GoogleHangouts.

та інші сервіси).

67вчителів для роботи використовують власні блоги та сайти, на яких розміщуються необхідні матеріали, завдання і забезпечується зворотний зв’язок (Новосілківський академічний ліцей «Ерудит» (сайт Gmbsite (gmoshynskynick. wixsite.com)Гмошинський М.Б.,вчителя інформатики https://sites.google. com/сool.informatic), вчитель інформатики Ходосівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (https://lenavlasenko777. blogspot.com), ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка (учителі української мови і початкової школи), Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів (sajt-vchitelya-ukrajinskoji-movi-ta-literaturi-oposhnoji-n-m.webnode.com.ua/, сайт ds-biology-and-health-basics. webnode.com.ua.)

2015 вчителів у своїй роботі звертаються до матеріалів розміщених на загальнодоступних Інтернет-платформах:

Prometheus (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж»

EdEra (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва

dystosvita.gnomio.com (Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Всеосвіта (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Освіторія (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів);

«Мій клас» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ,Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, ),

Школа вдома (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

«На Урок» (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Юрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Kahoot (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,

«Медіаосвіта»,

Вчи.юа (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Duolingo (Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», );

Class Time (Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4,

Quizlet (Боярський академічний ліцей «Престиж»

«Розумники» (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, ,

TED,

«Нові знання» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ,);

Дискорд (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,

«Edmodo» (Юрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,);

Paddlet (ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж»,

Test Pad (Боярський академічний ліцей «Престиж»

My English lab (ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Доступна освіта (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

безкоштовна підготовка до ЗНО (https://besmart.study/, zno.osvita.ua, (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів); та інші.

2274 вчителя додатково використовують можливості для створення власних матеріалів, тестових завдань, ігрових вправ освітні електронні Інтернет ресурси та веб-сайти:

Розвиток дитини - сайт для розумних (https://intellect-ukraine.org/)(Новосілківський академічний ліцей «Ерудит»);

Історія та гуманітарні дисципліни;

"Історична правда";

"Український історичний портал";

Military Ukraine Воєнно-історичний форум;

Історія цивілізацій; Архіви України;

Навчальний сайт з географії (;

Методичний портал (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, ;

Портал Хронос;

Освітній шкільний портал "Острів знань";

Веб-ресурс "Українська система дистанційного навчання";

Електронні підручники з предметів;

Електронні бібліотеки;

Інтерактивні завдання від видавництва «Ранок» (Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

НПП «Інтелект України» (Боярський академічний ліцей «Престиж», Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4;

Відкрита освітня лабораторія МАН України;

bookshelf.kmmedia.com.ua (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

edugames.rozumniki.ua(Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

learnenglishkids.britishcouncil, course.besmart.study, learnenglishteens. britishcouncil.org, dostupnaosvita.com.ua, vchy.com.ua (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

Matifik (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

Mikcike (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

Learning Apps (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

leaming (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

Острів знань Клуб логопедів;

Osvita Academe Be Smart (Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

ClassDojo(Боярський академічний ліцей «Престиж»

GIOS(Боярський академічний ліцей «Престиж»

Дитячий психолог; Сервіс «В Школі» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ); IT Книга (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 );

сайт проекта "Інтелект України"

Wizer.meMicrosoft (Боярський академічний ліцей «Престиж»

Sway (Боярський академічний ліцей «Престиж»

Gios (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів );

Школа сучасних знань (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 );

та інші.

1970 педагогів при пояснені нового навчального матеріалу використовують готові фрагмети відео уроків, створені іншими вчителями і розміщені на

Yоutube-каналах (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (33), Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Ютуб канал МОН (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж»

Світ казок,

Віртуальна школа Ранок (Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Цікава наука,

Macter Fox,

канал МОН «Всеукраїнська школа онлайн» (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, ,

«Топ школа» (Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

та ті які транслюються на національних телеканалах:

Телеканал «Рада» (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

Телеканал «Київ» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 );

Всеукраїнська школа онлайн Дніпро ТV (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2,Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4);

Піксель таUA: Перший (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

Телеканал Плюс-Плюс (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

112 Україна (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

News One (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

5 канал та ZIK (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

Індиго та УНІАН (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

UA: Культура (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,

158вчителів знімають свої власні відео уроки і розміщують на власних блогах, сайтах та Yоutube-каналах, надсилали учням (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (13), Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж» (8 педагогів), Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 (2), Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва (12 майстер-класів, 15 відео-уроків, 7 інтерактивних заняття, 10 презентацій, 8 відео-лекції).

Для відеозв’язку з учнями педагоги використовують платформи і програми для створення відео конференцій, а саме:

Zoom (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2,Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Хотівський академічний ліцей ім. Левка Лук’яненка, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Боярське НВО «ЗОШ І ступеня-дитсадок», Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва;

Skype (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2,Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Viber (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (класні вайбер-групи(початкова школа), Юрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Мощунська ЗОШ І -ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Боярське НВО «ЗОШ І ступеня-дитсадок», Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

WhatsApp (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

Instagram (Мощунська ЗОШ І -ІІ ступенів,

Telegram (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва

Messenger (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Основним ресурсом роботи школи для дистанційного навчання під час карантину сайт школи zabirya_school@ukr.net, Шпитьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів де розміщено рубрику «Дистанційне навчання».Наробки педагогічних працівників представлені та доступні для використання на офіційному сайті Вишнівського центру творчості дітей та юнацтва та на офіційній сторінці соціальної мережі ФЕЙСБУК.

З 12 березня 2020 року в рамках програми GoCamponline під час навчання за дистанційними технологіями вчителями англійської мови Вишнівського академічного ліцею «Основа»Дубовкіною М.Д. та Микиштиною Т.В. було проведено ряд online-уроків за участю міжнародних волонтерів: Бен Левер (Австралія) - 6-Б клас;Рам Ауер (Індія) - 8-Б, 9-А класи;Захід Кхан (Бангладеш) - 6-А клас;Адріано Родарі (Італія) - 8-Б клас

Письмові види робіт учні виконували в зошитах та сфотографовані надсилали вчителю електронною поштою. Результати оцінювання навчальних досягнень та аналіз помилок, допущених учнями, посилання на сторінку підручника, відеоуроку тощо вчителі повідомляли індивідуально у такі способи: смс – повідомлення; телефонний дзвінок; електронна пошта.

Причиною того, що деякі учні не брали участі в заняттях, була відсутність інтернет зв’язку; деяких учнів батьки вивезли за межі міста (інтернет відсутній або низькошвидкісний), (дитина знаходилась в сільській місцевості без засобів зв’язку, відсутність комп’ютерної техніки чи відповідного гаджету, відсутність доступу до мережі Інтернет); відсутність технічного забезпечення в деяких учнів та вчителів.

За відсутності інтернету та мобільного трафіку до дистанційного навчання не залучено Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (5 учнів, 1%), Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2 (4%) Музичанська ЗОШ І-ІІІ ст. (1%), Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів (20 учнів, 18%), Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 (32 учні, 4,5 %), Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів (48 учнів, 8,0%), Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,(25 учнів, 3 %), Боярський академічний ліцей «Престиж» (6%), Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів (1% не реагували, хоч мали можливість), Хотівський академічний ліцей ім. Левка Лук’яненка (7,3%), Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 (18%), Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва (32%)

Для учнів, які з різних причин навчалися не систематично у період карантину розроблено індивідуальні навчальні плани щодо засвоєння пропущеного навчального матеріалу та/або не виходили на зв’язок буде організовано роботу за індивідуальним навчальним планом у 2020/2021 навчальному році.

Окремим учням (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,), які просили подовжити їм терміни опрацювання навчального матеріалу (8 учнів), була надана така можливість до 10 червня 2020 року. Переведені вони були до наступних класів 12 червня 2020 року.

Вчителі школи підтримували безперервний зв’язок з батьківською громадою, надавали консультації телефоном та онлайн, приклавши усі зусилля для підвищення ефективності та запобіганню перенавантаженості учнів під час дистанційного навчання.

У ліцеї №1 с. Петропавлівська Борщагівка, Гатнянській ЗОШ І-ІІІ ступенів протягом перших днів карантину було проведено майстер-класи для вчителів школи, де запропоновано організувати навчання на платформі Googlе Classroom; у Шпитьківській ЗОШ І-ІІІ ступенів майстер-класи для вчителів школи (показали алгоритм реєстрації, планування та створення конференцій в ZOOMта зворотнього зв’язку з учасниками освітнього процесу).

Дане питання виносилось на ZOOM наради вчителів школи, обговорювалось на онлайн зборах з батьками школи. Класні керівники та вчителі школи здійснювали постійну інформаційну підтримку батьків учнів. Надавались рекомендації щодо організації навчання, залучався шкільний психолог (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва

Усі охочі брали активну участь у різноманітних позакласних заходах та святах на сайті закладу освіти та в соціальній мережі Facebook (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, .

Питання про ефективність дистанційного навчання та виконання навчальних програм розглядалось на засіданнях педагогічних рад закладів ( Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Під час карантину заклади позашкільної освіти активно працювали, зокрема під час карантину педагоги районного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді проводили з вихованцями онлайн заняття, відео-лекції, аудіо-конференції, веб-уроки, спільний перегляд навчальних телевізійних каналів з подальшим обговоренням. Проведено вебінари «Методи дослідження забруднення повітря шляхом біоіндикації», «Проблеми забруднення водойм України» та індивідуальне консультування вихованців в онлайн-режимі. Створено онлайн фотовиставку «Збережемо нашу планету» до Дня Землі та до річниці трагедії на ЧАЕС. Проводили дослідницькі роботи: «Як виростити рослину на підвіконні», «Вплив різних факторів на пророщування насіння», «Вплив абіотичних та біотичних факторів на ріст і розвиток рослин в кімнатних умовах»; провели акцію «Поший захисну маску для себе та рідних»; в рамках екопроєкту «Коворкінг «Зелена економіка» проводили дослідження «Споживчий кошик моєї сім’ї». Проведено віртуальні екскурсії «Рослинний світ», «Первоцвіти», «Юнатівська теплиця» з використанням власних фото- та відеоматеріалів. Вихованці гуртків еколого-біологічного напряму працювали над міні-проектами, які були заплановані програмою гуртків, щодо виконання завдань екопроекту «Коворкінг «Зелена економіка» в рамках обласного освітнього проекту «Екологічний кластер «EcoWorldKids». Вихованці гуртка "Ековектор" (керівник Лілія Ковальова-Смолієвська) завершили один з проектів кластеру на тему "Зелена економіка". Підготували лепбук та відеоінструкцію з його використання. Під час карантину вихованці РЦЕНТУМ взяли участь у масових заходах таких як обласному онлайн-челенджі «Мій ЕкоВчинок, або що Я зробив для своєї Землі» (в рамках обласного освітнього соціально -екологічного проекту «Екологічний кластер «EcoWorldKids»), присвяченому Міжнародному дню Землі та отримали сертифікати; обласному етапі всеукраїнської акції «Годівничка» ( 4 перших, 2 других та 1 третє місця); обласному челенджі вдячності «Діти Київщини – дякують лікарям!»; обласному онлайн-фестивалі «Таланти твої, Київщино!»; Міжнародному природничому інтерактивному конкурсі "КОЛОСОК"; обласному етапі Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край». https://www.facebook.com/centrekolog/

Творчі об’єднання КСР ЦНТТУМ «Шанс» взяли участь в онлайн виставках і змаганнях, а саме: обласній онлайн виставці «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!» (гуртки «Cудномоделювання», «Робототехніка на базі Аrduino», «Трасовий автомоделізм»), дистанційний обласний етап Всеукраїнської виставки-конкурсу декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» (гуртки «Вишнівські козаки», «Декоративно-прикладне мистецтво», «Сувенірна справа», «Художня обробка деревини», «Початкове технічне моделювання»), онлайн конкурс дитячого малюнку «Політ до Місяця і далі» (ГО “Асоціація Ноосфера”) (гуртки «Художня кераміка», «Вишнівські козаки»), онлайн-конкурс «Топографія» для роїв – учасників Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (гурток «Вишнівські козаки»), міжнародний онлайн - конкурс- фестиваль «ProFest» (гурток «Вишнівські козаки»), міжнародний онлайн - фестиваль - конкурс «Писанкова веселка» (гурток «Вишнівські козаки»), дистанційний міжнародний багатожанровий фестиваль - конкурс «Самоцвіти - країна безмежних можливостей»(гурток «Вишнівські козаки»).

Під час карантину керівники гуртків використовували наступні форми дистанційної освіти:

розробка майстер - класів з послідовністю виконання робіт певної тематики та розповсюдження їх у вайбері та фейсбуці серед вихованців;

консультації гуртківців в вайбері та по телефону;

підготовка та участь в дистанційних конкурсах;

моніторинг роботи вихованців (фотозвіт електронною поштою, в вайбері).

Зв’язок з вихованцями та їх батьками здійснювався через телефонні розмови, вайбер, електронну пошту. Перегляд за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1_gAwfJgZaLHRljpPsiSHbslfKX6du22z

Мельник А.В. стала учасником ХІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції "Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості", яку проводили 20-21 травня 2020 року Національна Академія педагогічних наук України та Інститут обдарованої дитини НАПН УКраїни.

16% вихованців не були охоплені дистанційним навчанням у зв’язку з віддаленістю перебування на карантині, відсутністю інтернету.

Києво - Святошинський районний центр науково - технічної творчості учнівської молоді «Шанс» за час карантину приєднався до участі в

обласному онлайн флешмобі з безпеки дорожнього руху «Живи цікаво та безпечно!», який стартував з 12 травня 2020 року в рамках Загальнонаціонального тижня безпеки дорожнього руху. Перегляд за посиланням:https://drive.google.com/drive/folders/1Rea8feBdnW0bUquotMb_Ha5NcJfe5ft3.

обласному челенджі вдячності «Діти Київщини – дякують лікарям!». Перегляд за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1s4tcZQs_ hYncB3hPlOAw4OesrLLttIr7.

обласному онлайн техночеленжі – #сreatandtest (створюй та випробовуй), який відбувся 01-08 червня 2020 року, як один із найактивніших учасників техночеленжу відзначений сертифікатом.Перегляд за посиланням:

http://shans.inf.ua/pages/2020/obl_tech_chel.html

https://m.facebook.com/groups/3170448229672772

обласному онлайн фестивалі «Таланти твої, Київщино!». Перегляд за посиланням: http://shans.inf.ua/pages/2020/talan_tvo_ky.html

https://www.facebook.com/groups/3170448229672772

У Вишнівському центрі творчості дітей та юнацтва спочатку, за допомогою додатків та соціальних інтернет мереж запрацювала адміністрація та методична служба. Саме тоді виник слоган «Наші дії у протидію коронавірусу», який став девізом під час карантину. Була знайдена змога забезпечити адміністративну групу Центру робочими ноутбуками в яких знаходяться необхідні документи. Це дало змогу зробити робочий процес більш дієвим.

Взагалі здобувачі освіти Вишнівського центру творчості дітей та юнацтва та керівники гуртків взяли участь у дистанційних заходах (конкурсах, челенджах, акціях та ін.):

Обласного рівня (10 заходів) взяли участь 21 керівник та 135 вихованців.

Вихованці гуртків отримали 2- І місця, 5 - ІІ місць та 3 - ІІІ місця. Нагороджено 25 вихованців гуртків сертифікатами, 5 гуртків та 3 колективи отримали червоні сертифікати, 1 колектив нагороджений дипломом, 1 колектив отримав гран-прі, один – І місце, один - ІІІ місце та відзначені 1 Подякою керівників гуртків та 5 сертифікатами.;

Всеукраїнський рівень (5 заходів) в яких прийняли участь 14 керівників гуртків та 19 вихованців. Керівники гуртків отримали 1 Подяку, 7 Свідоцтв та 10 Сертифікатів, колективи нагороджено 2 сертифікатами.

Вихованці гуртків отримали три ІІ місця та два ІІІ місця, нагороджено 4 дипломами та 1 сертифікатом.

Міжнародний рівень:6 заходів, в яких взяли участь 6 керівників гуртків та 12 вихованців. Нагороджено: керівника гуртка – два І місця та два ІІ місця.

3 виховаця гуртків отримали Гран-прі, один вихованець - І місце,один - ІІІ місце та одне І місце отримав колектив. Вихованка вокального гуртка - Лауреат третьої премії, нагороджена дипломом та сертифікатом до Болгарії в дитячий творчий табір.

Дистанційні психолого-педагогічні послуги надавали фахівці КУ «Інклюзивно-ресурсний центр Києво-Святошинського району Київської області», зокрема у Viberта/або Zoom:

Розвиваємо дитину вдома нестандартними (підручними) засобами;

Онлайн-презентація для педагогів «Агресивна дитина на уроці. Причини, усвідомлення, допомога»;

Цікава артикуляційна гімнастика: вправи та ігри вдома для дітей.

Корисна дихальна гімнастика: вправи та ігри вдома для дітей;

Особливості (прийоми, методи, приклади завдань та вправ) роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку різного генезу, інтелектуальними порушеннями різного ступеню, з аутизмом та розладами аутистичного спектру.

Як позбутися психоемоційного напруження (практичні вправи);

Ранкова руханка для батьків і дітей під час карантину.

Формуємо фонематичний слух дитини: вправи та ігри вдома для дітей.

Розвиваємо дрібну моторику та пальцевий праксис дитини: вправи та ігри вдома для дітей.

Білінгвальний метод навчання дітей з порушеннями слуху: особливості усного мовлення, оволодіння українською жестовою мовою дітьми, батьками та педагогами.

Нейропсихологічні вправи, як активна стимуляція розумового розвитку дитини.

Мовленнєві вправи та ігри вдома для дітей.

Попередження та подолання оптичної дисграфії: вправи та ігри вдома для дітей.

Консультування батьків, педагогів, медичних, соціальних працівників з питань особливих освітніх потреб у дітей, інклюзії, спеціальної освіти, коррекційної роботи.В усіх закладах загальної середньої освіти Києво-Святошинського району організовано навчання за технологіями дистанційного навчання.

Понад 90% учнів навчаються під час карантину. Частина учнів, що не охоплені дистанційною формою навчання знаходяться в інших населених пунктах (у дідусів і бабусь), де слабкий Інтернет зв’язок.

На 32 сайтах закладів (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,) розміщено інформацію про те яким чином відбувається навчання під час карантину, де учні і батьки можуть знайти необхідну інформацію, яким чином забезпечується зв’язок між учнями і вчителями.

Навчання за технологіями дистанційного навчання відбувається наступним чином:

989 педагогів у своїй роботі використовують Сервіси Google:

Google Сlassroom (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Google Drive (Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Google Form (Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

GoogleHangouts.

та інші сервіси).

67вчителів для роботи використовують власні блоги та сайти, на яких розміщуються необхідні матеріали, завдання і забезпечується зворотний зв’язок (Новосілківський академічний ліцей «Ерудит» (сайт Gmbsite (gmoshynskynick. wixsite.com)Гмошинський М.Б.,вчителя інформатики https://sites.google. com/сool.informatic), вчитель інформатики Ходосівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (https://lenavlasenko777. blogspot.com), ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка (учителі української мови і початкової школи), Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів (sajt-vchitelya-ukrajinskoji-movi-ta-literaturi-oposhnoji-n-m.webnode.com.ua/, сайт ds-biology-and-health-basics. webnode.com.ua.)

2015 вчителів у своїй роботі звертаються до матеріалів розміщених на загальнодоступних Інтернет-платформах:

Prometheus (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж»

EdEra (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва

dystosvita.gnomio.com (Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Всеосвіта (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Освіторія (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів);

«Мій клас» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ,Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, ),

Школа вдома (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

«На Урок» (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Юрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Kahoot (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,

«Медіаосвіта»,

Вчи.юа (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Duolingo (Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», );

Class Time (Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4,

Quizlet (Боярський академічний ліцей «Престиж»

«Розумники» (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, ,

TED,

«Нові знання» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ,);

Дискорд (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,

«Edmodo» (Юрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,);

Paddlet (ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж»,

Test Pad (Боярський академічний ліцей «Престиж»

My English lab (ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Доступна освіта (Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

безкоштовна підготовка до ЗНО (https://besmart.study/, zno.osvita.ua, (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів); та інші.

2274 вчителя додатково використовують можливості для створення власних матеріалів, тестових завдань, ігрових вправ освітні електронні Інтернет ресурси та веб-сайти:

Розвиток дитини - сайт для розумних (https://intellect-ukraine.org/)(Новосілківський академічний ліцей «Ерудит»);

Історія та гуманітарні дисципліни;

"Історична правда";

"Український історичний портал";

Military Ukraine Воєнно-історичний форум;

Історія цивілізацій; Архіви України;

Навчальний сайт з географії (;

Методичний портал (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, ;

Портал Хронос;

Освітній шкільний портал "Острів знань";

Веб-ресурс "Українська система дистанційного навчання";

Електронні підручники з предметів;

Електронні бібліотеки;

Інтерактивні завдання від видавництва «Ранок» (Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів;

НПП «Інтелект України» (Боярський академічний ліцей «Престиж», Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4;

Відкрита освітня лабораторія МАН України;

bookshelf.kmmedia.com.ua (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

edugames.rozumniki.ua(Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

learnenglishkids.britishcouncil, course.besmart.study, learnenglishteens. britishcouncil.org, dostupnaosvita.com.ua, vchy.com.ua (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

Matifik (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

Mikcike (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

Learning Apps (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

leaming (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

Острів знань Клуб логопедів;

Osvita Academe Be Smart (Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

ClassDojo(Боярський академічний ліцей «Престиж»

GIOS(Боярський академічний ліцей «Престиж»

Дитячий психолог; Сервіс «В Школі» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 ); IT Книга (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 );

сайт проекта "Інтелект України"

Wizer.meMicrosoft (Боярський академічний ліцей «Престиж»

Sway (Боярський академічний ліцей «Престиж»

Gios (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів );

Школа сучасних знань (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 );

та інші.

1970 педагогів при пояснені нового навчального матеріалу використовують готові фрагмети відео уроків, створені іншими вчителями і розміщені на

Yоutube-каналах (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (33), Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Ютуб канал МОН (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж»

Світ казок,

Віртуальна школа Ранок (Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

Цікава наука,

Macter Fox,

канал МОН «Всеукраїнська школа онлайн» (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, ,

«Топ школа» (Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів,

та ті які транслюються на національних телеканалах:

Телеканал «Рада» (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

Телеканал «Київ» (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 );

Всеукраїнська школа онлайн Дніпро ТV (Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 1, Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2,Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4);

Піксель таUA: Перший (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

Телеканал Плюс-Плюс (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2,

112 Україна (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

News One (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

5 канал та ZIK (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

Індиго та УНІАН (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,,

UA: Культура (Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,

158вчителів знімають свої власні відео уроки і розміщують на власних блогах, сайтах та Yоutube-каналах, надсилали учням (Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Михайлівсько-Рубежівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (13), Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж» (8 педагогів), Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 (2), Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва (12 майстер-класів, 15 відео-уроків, 7 інтерактивних заняття, 10 презентацій, 8 відео-лекції).

Для відеозв’язку з учнями педагоги використовують платформи і програми для створення відео конференцій, а саме:

Zoom (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2,Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів; Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів, ліцей №1 с. Петропавлівська Борщагівка, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Гатнянська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Хотівський академічний ліцей ім. Левка Лук’яненка, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Боярське НВО «ЗОШ І ступеня-дитсадок», Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва;

Skype (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2,Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Новосілківський академічний ліцей «Ерудит», Мироцька ЗОШ І-ІІ ступенів,Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярський академічний ліцей «Престиж», Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

Viber (Бузівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Святопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів (класні вайбер-групи(початкова школа), Юрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Ходосівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Мощунська ЗОШ І -ІІ ступенів, Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Забірська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Боярське НВО «ЗОШ І ступеня-дитсадок», Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва);

WhatsApp (Боярська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, );

Instagram (Мощунська ЗОШ І -ІІ ступенів,

Telegram (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4, Вишнівський центр творчості дітей та юнацтва

Messenger (Білогородська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Шпитьківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

Основним ресурсом роботи школи для дистанційного навчання під час карантину сайт школи zabirya_school@ukr.net, Шпитьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів де розміщено рубрику «Дистанційне навчання».Наробки педагогічних працівників представлені та доступні для використання на офіційному сайті Вишнівського центру творчості дітей та юнацтва та на офіційній сторінці соціальної мережі ФЕЙСБУК.

З 12 березня 2020 року в рамках програми GoCamponline під час навчання за дистанційними технологіями вчителями англійської мови Вишнівського академічного ліцею «Основа»Дубовкіною М.Д. та Микиштиною Т.В. було проведено ряд online-уроків за участю міжнародних волонтерів: Бен Левер (Австралія) - 6-Б клас;Рам Ауер (Індія) - 8-Б, 9-А класи;Захід Кхан (Бангладеш) - 6-А клас;Адріано Родарі (Італія) - 8-Б клас

Письмові види робіт учні виконували в зошитах та сфотографовані надсилали вчителю електронною поштою. Результати оцінювання навчальних досягнень та аналіз помилок, допущених учнями, посилання на сторінку підручника, відеоуроку т